jeudi 3 juillet 2008

Nouveau kit de Kikinou: Vintage... et une QP en cadeau!

Le tout nouveau kit de Kikinou est sorti en boutique; il s'appelle Vintage... et j'en ai profite pour resortir les photos de mon mariage ;) Vous pouvez le trouvez ici au prix de 3.36€
Kikinou's last kit is in store; it's called Vintage... and I went back to pick one of my wedding's photographs for it ;) You can find it here for 3.36€

Ma page/ My LO
La QP que je vous offre/The QP I'm offering you

Telecharger/Download

J'espere que ca vous plaira et un petit mot te votre part me fera plaisir :)

I hope you'll like it and leave me a bit of love, please ;)

3 commentaires:

Maria a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 03 Jul [LA 02:19am, NY 04:19am, UK 09:19am, OZ 07:19pm]).

Tammy aka bunchie a dit…

Thank you for the beautiful quick page!

Anonyme a dit…

c'est trés beau; merci beaucoup pour le qp.